بدون نظر
Sending
User Rating 4.88 (8 vote)
افزایش حجم باسن

افزایش حجم باسن با چالش ۲۷ روزه

تاریخ انتشار

24 دی 1399

تعداد بازدید

1202

زمان مطالعه

5 دقیقه

این چالش ۲۷ روزه، برای حجیم‌شدن پا و افزایش حجم باسن طرح‌ریزی شده است؛ شما می‌توانید با انجام منظم این تمرینات، بدن‌تان را شگفت‌زده کنید.
تقویت عضلات ران و باسن، برای همه افراد مفید است، چرا که پاها به عنوان ستون و پایه بدن باید تقویت شوند به ویژه در سنین بالا باید همراهان خوب و بی‌آزاری برای افراد باشند، پس از اهمیت دادن به عضلات پا هیچ‌گاه غافل نشوید.

نکته مهم: توجه داشته باشید که این چالش ۲۷ روزه، تنها برای افرادی است که آمادگی جسمانی بالایی دارند و بدون مشکل و آسیب هستند.

باسن شما بیش از اندازه کوچک است؟

اگر احساس می کنید که باسن شما بیش از اندازه کوچک است و در آرزوی افزایش حجم باسن هستید، می توانید با پیروی از یک برنامه ورزشی شخصی و یک برنامه رژیم غذایی مناسب، باسن تان را خوش فرم و حجیم کنید؛ به یاد داشته باشید که فقط با پشتکار و تلاش و انجام منظم ورزش می توانید به اندام ایده آل برسید.

اهمیت زیبایی و تناسب عضلات ران و باسن فقط مربوط به ورزشکاران نمی‌ شود و برای هر شخصی ضرورت دارد که به جذابیت و قدرت کامل برسد.

 

اهمیت تمرینات عضلات پا

هنوز هم برخی ورزشکاران، از اهمیت عضلات پا و به ویژه تمرین های پایه و اصلی نظیر اسکات غافل هستند؛ شاید آنها نمی دانند که کلید طلایی عضله سازی و چربی سوزی در گرو این عضلات است.

تحت تاثیر قرار داشتن این عضلات، به وسیله تمرینی چند مفصلی و پایه مثل اسکات می تواند ترشح هورمون تستسترون را به حد بسیار زیادی افزایش دهد.

همچنین می تواند بر روی عضله سازی بالاتنه نیز تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد؛ به جای مصرف هورمون هایی که باعث عوارض فراوان خواهند شد، بهتر این است که بر روی تمرینات پا تمرکز بیشتری داشته باشید و حرکات مربوطه را بهتر انجام دهید.

خبر خوب این است که شما می توانید بدون داشتن امکانات خاصی، بسیاری از این تمرینات را برای تقویت عضلات پا انجام دهید.

 

حرف آخر

گروه فیتامین همچنان تاکید دارد که راز دستیابی به جذابیت و تناسب اندام، در انجام منظم ورزش (برنامه ورزشی مناسب)، داشتن رژیمی متعادل و سالم و پرهیز از بی‌تحرکی نهفته است.

 

ران و باسن برجسته و سه‌بعدی، یا کوچک و لاغر؟ سلیقه شما کدام است؟

حتما می‌دانید که روزبه‌روز بر طرفداران فرم باسن برزیلی و جنیفری اضافه می‌شود. تا حدی که بسیاری از خانم‌ها فقط با هدف برجسته‌ کردن ران و باسن تمرینات اختصاصی بدنسازی را انجام می‌دهند.

پایین تنه برجسته و متناسب، به استایل شما جلوه ویژه‌ای می‌بخشد. حتی معمولی‌ترین لباس‌ها را هم در بدنتان فوق‌العاده زیبا نشان می‌دهد.

همان‌طورکه گفتیم، طرفدارنِ این فرم بدن بسیار زیاد است. به همین دلیل در این مطلب نمونه برنامه ورزشی مخصوص برجسته‌شدنِ ران و باسن را معرفی کردیم.

 

حجم‌دهی و برجسته کردن عضلات ران و باسن

 

جنیفر لوپز

 

باسن از عضلات مختلفی تشکیل شده که به آن‌ها عضلات سرینی گفته می‌شود. قوی‌ترینِ آن‌ها عضله سرینی بزرگ است. در مورد این عضله هم، درست مثل همه عضلات دیگر برای رشد آن باید با انجام ورزش‌های قدرتی و کار با وزنه، به هدف جذابتان برسید.

پس یادتان باشد که برای ساختن ران و باسن سفت و شکل گرفته، باید بر روی همین عضله بیشتر کار کنید. خبر خوب این است که می‌‌توانید برای رسیدن به هدفتان برنامه تمرینی که در این مطلب آموزش داده شده را انجام دهید.

با این تمرینات و آب‌کردنِ چربی‌های اضافه، ران و باسنتان را برجسته و خوش‌فرم کنید. البته تا وقتی‌که از مکمل تمرینات، یعنی رعایت رژیم غذایی ورزشی و اصولی غافل نشوید.

 

 

 

بهترین راهکار برای رسیدن به باسن گرد و خوش فرم

برای رسیدن به بدن ایده‌آل و متناسب، باید یک برنامه کامل و متمرکز روی نقاط ضعف، شرایط جسمی و روحی و سلامتی‌تان داشته باشید.

بسیاری از ورزشکاران برای خوش‌فرم‌کردنِ ران و باسن تمرینات پا را پرشدت انجام می‌دهند. هرروز سخت تمرین می‌کنند، ولی به نتایج دلخواهشان نمی‌رسند.

شما هم از تمرینات پایین تنه نتیجه نمی‌گیرید و پاهایتان فرم نمی‌گیرند؟ به شما دلایلش را می‌گوییم. می‌توانید با چند نکته ساده، اثرگذاریِ برنامه‌ها را چندین برابر کنید و سریع‌تر به هدف دلخواهتان برسید.

برای انجام تمرینات باسن این چند نکته را رعایت کنید:

  1. یک جلسه کامل از تمرینات پایتان را روی تقویت این قسمت قرار دهید.
  2. برای افزایش حجم و بهبود فرم این عضلات، فقط تمرینات مخصوص عضلات سرینی و تمرینات هیپ را انجام دهید.
  3. این تفکر را دور کنید که با انجام پشت سرهم تمرینات پا می‌توانید ران و باسن زیبا و خوش‌فرم بسازید.
  4. با تمرینات ران و پشت پا فقط می‌توانید ران‌هایتان را تقویت کنید. رشد عضلانیِ آن ناحیه را بهبود بخشید، پس عضلات ران و باسن را مجزا تمرین دهید.
  5. در تمرینات باسن حتما انواع تمرینات هیپ را انجام دهید.

 

 

برنامه بدنسازی باشگاهی برای برجسته‌کردن ران و باسن

 

اگر شما برای ساخت بدن دلخواهتان به باشگاه می‌روید، پس برایتان ساختن عضلات قوی و خوش‌فرم پایین تنه آسان‌تر است.

برنامه‌ای که در ادامه معرفی شده، بهترین برنامه سوپرست برای برجسته و قوی‌کردن عضلات «ران و باسن» است. این نمونه برنامه تمرینی عالی را می‌توانید به مدت ۸ تا ۱۰ هفته در باشگاه انجام دهید.

نکته: تمرین ران و باسن، با هر دستگاه را در سه یا چهار ست با تکرار گفته‌شده انجام دهید.

 

 

تمرینات ران و باسن برجسته

 

 

برنامه بدنسازی در منزل برای برجسته‌کردن ران و باسن

 

 

برنامه تمرینی ران و باسن

 

شما می‌توانید هر حرکت را در سه تا چهار ست با تکراری که ذکرشده انجام دهید. تعداد دقیق ست‌ها و تکرارها را مربی باید برایتان تنظیم کند. برنامه بدنسازی ندارید؟ مربیان فیتامین برایتان بهترین برنامه ورزشی را طراحی می‌کنند! 

 

دریافت برنامه ورزشی
دریافت برنامه پیشرفته 

 

شما هر هدفی را دنبال کنید، نمی‌توانید با یک برنامه ثابت تا مدت زیادی ادامه دهید و به نتیجه دلخواه برسید. برنامه اختصاصی شما را مربی باید با توجه به وضعیت فعلیِ بدنتان، هدف و همچنین رژیم غذایی بنویسد. بعد هم شما می‌توانید با آن پیش بروید و هربار جلوی آیینه، با دیدنِ بدنتان سورپرایز شوید.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
Sending
User Review
4.88 (8 votes)
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
×