بدون نظر
5/5 - (3 امتیاز)
اوتمیل رژیمی

طرز تهیه اوتمیل رژیمی و کم کالری

تعداد بازدید

109

زمان مطالعه

2 دقیقه
فهرست مطالب

    اوتمیل رژیمی یک غذای عالی و مغذی برای صبحانه و میان‌وعده است. کسانی‌که به تغذیه خود اهمیت زیادی می‌دهند از این نوع غذا بیشتر استفاده می‌کنند.

    اگر می‌خواهید یک وعده مفید، متنوع و در عین حال رژیمی تهیه کنید، اوتمیل یک پیشنهاد خوب است. در این مطلب فیتامین قرار است طرز تهیه انواع اوتمیل رژیمی و خوشمزه برای تناسب اندام را به شما آموزش دهیم.

    اوتمیل رژيمی سیب و دارچین

    مواد لازم

    جو دوسرپرک: یک‌دوم فنجان

    سیب خرد شده: یک‌چهارم

    عسل: یک‌دوم قاشق غذاخوری

    دارچین و مغز گردو: مقدار کمی

    طرز تهیه

    ابتدا یک فنجان آب به همراه دارچین را داخل ظرف بریزید و روی شعله قرار دهید. اکنون جوپرک، سیب خردشده را اضافه کنید و کمی مواد را هم بزنید. سپس عسل را داخل ظرف بریزید و چند دقیقه همه مواد را هم بزنید تا کاملا ترکیب و پخته شوند.

    در آخر از کمی مغز گردو به‌عنوان تزیین اوتمیل رژیمی‌تان استفاده کنید. نوش جان!

    اوتمیل کدو تنبل

    مواد لازم

    شیر: یک‌دوم فنجان

    کدو تنبل: 400 گرم

    زردآلو خشک: یک قاشق غذاخوری

    جوپرک: یک دوم فنجان

    عسل و مغزکدو: یک‌دوم قاشق غذاخوری

    طرز تهیه

    نصف فنجان آب را همراه با شیر و روی شعله قرار دهید. کمی نمک، کدوتنبل و زردآلو خشک را اضافه و ترکیب کنید. سپس جو پرک را بیفزایید و چند دقیقه مواد را هم بزنید تا کاملا مواد ترکیب و پخته شوند. در آخر مغز کدو و عسل را برای تزیین روی اوتمیل رژیمی و خوشمزه‌تان قرار دهید و میل کنید!

    اوتمیل رژیمی نارگیل

    مواد لازم

    جوپرک: یک‌دوم فنجان

    عسل و زغال‌اخته: یک‌دوم قاشق غذاخوری

    مغزگردو و پودر نارگیل: یک دوم قاشق غذاخوری

    ماست یونانی: یک قاشق غذاخوری

    طرز تهیه

    برای تهیه این اوتمیل رژیمی خوشمزه ابتدا یک فنجان آب به همراه مقدار کمی نمک را روی شعله قرار دهید. جوپرک، عسل، زغال‌اخته و پودر نارگیل را به‌ترتیب اضافه کنید. در آخر ماست یونانی و مغز گردو را به مواد بیفزایید.

    اوتمیل هویج

    مواد لازم

    شیر: یک‌چهارم فنجان

    عسل: یک‌دوم قاشق غذا‌خوری

    هویج متوسط: یک‌دوم

    جو دوسرپرک: یک‌چهارم فنجان

    پودر پروتئین: 50 گرم

    دارچین و مغزگردو: مقدار کمی

    طرزتهیه

    آب و شیر را روی شعله قرار دهید و مقدار کمی دارچین داخل آن بریزید. سپس عسل، هویج رنده‌شده و جو پرک اضافه کنید و چند دقیقه همه مواد را هم بزنید تا کاملا پخته شود. در این مرحله، پودر پروتئینی را اضافه کنید و در آخر از مغز گردو برای تزیین استفاده کنید. اوتمیل رژیمی‌تان حاضر است.

    نوش جان!

    سخن پایانی

    اوتمیل رژیمی یک وعده‌ی مغذی و سالم است که بسیاری از افراد آن را به‌عنوان صبحانه و عصرانه میل می‌کنند. در این مطلب طرز تهیه چند نوع اوتمیل خوشمزه را آموزش داده‌ایم.

    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    5/5 - (3 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    bedoone morabi