4 نظر
Sending
User Rating 4.86 (7 vote)
کوچک کردن سینه

راهکارهای تغذیه‌ای و ورزشی برای کوچک کردن سینه در کمترین زمان

تاریخ انتشار

22 مهر 1399

تعداد بازدید

723

زمان مطالعه

5 دقیقه

کوچک کردن سینه دغدغه مهمی است که راهکار درست و کاملی برای آن ارائه نشده. یکی از ملاک‌های تناسب اندام، داشتن سینه‌های خوش‌فرم و متناسب است. این عضو نقش مهمی در استایل هر فردی چه خانم و چه آقا دارد. موضوع کوچک ‌کردن سینه یکی از دغدغه‌های خیلی مهم مربوط به تناسب اندام است.

به همین منظور در این مطلب از فیتامین، هم به علل بزرگ شدن سایز سینه پرداختیم و هم ترفندهای تغذیه‌ای و ورزشی برای کوچک کردن سینه در کمترین زمان معرفی شده است.

 

آسیبی که سینه‌های بزرگ به بدن زنان می‌زند

رشد پستان در طول زندگی زن رخ می‌دهد. ممکن است برخی از خانم‌ها سینه‌های بزرگ‌تر را یکی از ملاک‌های بدن خوش اندام بدانند. با این حال، سینه‌های بزرگ می‌تواند برای برخی با ناراحتی‌ها و دردهایی از جمله گردن درد و کمردرد همراه باشد. پس برای جلوگیری از آسیب لازم است که به کوچک کردن سینه با استفاده از راهکارهای معقول فکر کنید.

 

کوچک کردن سینه

عواملی که باعث بزرگ شدن سایز سینه می‌شود

سینه‌ها از بافت چربی، بافت ماهیچه‌ای و غدد هورمونی و شیری تشکیل شده‌اند و این بافت چربی است که پستان را پر می‌کند.

اگر کوچک کردن سینه‌های بزرگتان برای شما یک کابوس شده باید بدانید که تغییرات هورمونی در بدن شما می‌تواند باعث افزایش سایز این بافت‌ها و بزرگ‌شدن سینه‌ها به مرور زمان شود. عوامل دیگر نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند:

  • چاقی
  • بارداری
  • ژنتیک
  • مصرف برخی داروها

حالا برای کوچک کردن سینه ترفندهایی که در ادامه این مطلب آورده شده، را انجام دهید:

 

راهکارهای ورزشی برای کوچک کردن سینه در کمترین زمان

 

 ترفندهای ورزشی برای کوچک کردن سینه شامل تمرینات بدنسازی و تمرینات هوازی است. ورزش قطعا به تناسب اندام شما کمک می‌کند. اما فراموش نکنید که ورزش در کنار برنامه غذایی شما را به هدفتان می‌رساند.

 

تمرین با برنامه بدنسازی

تمرینات بدنسازی با تمرکز بر چربی سوزی عضلات سینه‌ای بزرگ برای کوچک کردن سینه در مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجا که سینه یکی از محل‌های ذخیره چربی بدن است، تمرکز روی ورزش‌های پرفشار و کاردیو به کاهش بافت چربی سینه کمک می‌کند. کاهش چربی بدن به معنای کاهش سایز سینه هم می‌شود.

تمرینات بدنسازی می‌تواند به فرو ریختن بافت چربی سینه و تقویت عضلات سینه‌ای بزرگ و بالاسینه کمک کند و در نهایت به کوچک کردن سینه می‌انجامد.

تمریناتی مثل کراس‌اور، پول‌اور، نشر جانب، فلای معکوس اگر در ست‌ها و تکرارهای مناسبی در برنامه بدنسازی شما گنجانده شود حتما به کوچک کردن سینه های شما کمک می‌کند.

(اگر برنامه بدنسازی ندارید، عدد ۱۱ رو به ۳۰۰۰۶۰۲۶۳۶ بفرستید)

 

 

انجام تمرینات هوازی مختلف

تمرینات هوازی مثل دوچرخه، طناب‌زدن، تردمیل و پیاده‌روی پرقدرت متابولیسم (سوخت‌وساز) بدن را سرعت می‌بخشند و به شما در از دست‌دادنِ ذخیره چربی پستان و کوچک کردن سینه کمک زیادی می‌کند.

تمرینات کاردیو برای کاهش وزن کلی بدن بسیار موثر است. به شما توصیه می‌کنیم سه جلسه در هفته را به یک ساعت رقص یا زومبا یا شنا اختصاص دهید تا شما را به کاهش وزن کلی بدن شما و به طبع آن، کوچک کردن سینه برساند.

برای رسیدن به نتیجه فوق‌العاده و جلوگیری از شل شدن و افتادگی سینه حتما تمرینات هوازی و بدنسازی را باهم ترکیب کنید.

 

تمرینات هوازی

 

انجام حرکت شنا سوئدی برای کوچک کردن سینه

شنا سوئدی به‌عنوان یک تمرین قدرتی، سینه را سفت‌تر و ورزیده‌تر می‌کند و باعث آب‌شدنِ بافت چربی سینه و در نتیجه کوچک کردن سینه می‌شود. با ورزیده‌تر‌شدنِ بافت عضلات سینه‌ها، اندازه کلی این ناحیه بهتر به نظر می‌رسد.

 

انجام حرکت پرس سینه به برنامه تمرینی

تمرینات قدرتی به‌تنهایی نمی‌توانند اندازه سینه را کاهش دهد. بدن نیاز به ترکیب تمرینات هوازی و قدرتی باهم دارد.

ورزش برای کوچک کردن سینه باید اصولی و زیرنظر مربی باشد، چراکه برخی تمرینات قدرتی می‌تواند سایز سینه را افزایش دهد. به این منظور ورزش به مدت ۳۰ دقیقه حداقل چهار بار در هفته توصیه می‌شود.

 

کوچک کردن سینه با حرکت پرس سینه

ترفندهای تغذیه‌ای برای کوچک کردن سینه

 

مصرف چای سبز در رژیم غذایی

چای سبز یکی دیگر از دمنوش‌های طبیعی است که برای کاهش وزن مصرف می‌شود.

این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است و می‌تواند سوخت‌وساز بدن را برای چربی‌سوزی و کالری‌سوزی سرعت ببخشد. چربی‌سوزی همانا و کوچک کردن سینه همانا! علاوه‌بر این نوشیدن چای سبز در طول روز انرژی شما را افزایش می‌دهد. 

 

چای سبز

 

استفاده از پودر زنجبیل در غذا و نوشیدنی

زنجبیل، درست مانند چای سبز، به‌عنوان یک محرک چربی‌سوزی طبیعی عمل می‌کند که می‌تواند به افزایش سوخت‌وساز بدن و کاهش وزن اضافی و در نهایت کوچک کردن سینه کمک کند.

شما می‌توانید از پودر زنجبیل موقع پخت غذا استفاده کنید یا چای زنجبیل دم کنید و روزی سه بار بنوشید، کاهش وزن = کوچک کردن سینه

 

زنجبیل

 

مصرف بذر کتان در غذا

تخم کتان چجوری در کوچک کردن سینه می‌تواند نقش داشته باشد؟! برخی اسیدهای چرب، به‌ویژه اسیدهای چرب امگا۳، برای مواردی مثل عملکرد درست مغز، کاهش فشار خون و تنظیم هورمون‌ها ضروری است.

وقتی در تلاش برای کوچک کردن سینه هستیم توجه به این نکته ضروری است؛ چراکه یکی از دلایل سینه‌های بزرگ می‌تواند عدم تعادل ترشح هورمون‌ها باشد.

از آنجا که بدن ما برخی مواد مغذی مورد نیازش را خودش تولید نمی‌کند، ما باید با مصرف بعضی غذاها، این مواد را برای بدن تأمین کنیم. تخم کتان، و ماهی سالمون از نظر اسیدهای چرب امگا۳ بسیار غنی هستند و در تنظیم استروژن بدن مؤثر بوده و درنهایت به کوچک کردن سینه کمک می‌کنند.

تخم کتان همچنین به دلیل اثر مثبتی که روی بهبود فرآیندهای هضم دارد، برای افزایش سوخت‌وساز بدن بسیار مفید است. می‌توانید تخم کتان را به غذاهای خود اضافه کنید یا آن را همراه با آب بنوشید.

 

بذر کتان

تأثیر لباس زیر در کوچک کردن سینه

انتخاب لباس زیر مناسب یکی از مواردی است که هم در کوچک به نظر رسیدن سینه‌ها و هم در کاهش سایز سینه مؤثر است. لباس زیر مناسب از افتادگی سینه و بزرگ‌تر به نظر رسیدن این ناحیه جلوگیری می‌کند.

لباس زیری انتخاب کنید که سینه‌ها را جمع کند و دقیقا اندازه شما باشد، چون اگر لباس زیری بپوشید که برای شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد، نه تنها باعث کوچک شدن سینه شما نمی‌شود، بلکه سینه‌هایتان در معرض افتادگی و حتی بزرگ‌شدن قرار می‌گیرد.

 

نتیجه‌گیری

اگرچه عمل جراحی گزینه متداولی برای کوچک کردن سینه است. اما گزینه‌های آسان‌تر و بدون عوارض دیگری نیز در دسترس است. یادتان باشد قبل از مصرف هرگونه داروی طبیعی برای کاهش چربی و کوچک کردن سینه، با کارشناس تغذیه و ورزشی مشورت کنید.

چون ممکن است با داروهای شما در تداخل باشد. اگر هرکدام از راهکارهای کوچک کردن سینه برایتان عوارض جانبی به همراه داشت، حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

 

منبع وب سایت

helathine

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
Sending
User Review
4.86 (7 votes)
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
ثریا ۲۶ مهر ۱۳۹۹

خیلی مفید بود ممنون

کارشناس فیتامین ۲۶ مهر ۱۳۹۹

تشکر از همراهی شما دوست عزیز 🌷

علی زاده ۲۳ مهر ۱۳۹۹

ممنون من 16 سالمه و در ناحیه بالاتنه اضافه وزن دارم آیا قراره بازم بزرگتر بشه و چطور جلوشو بگیرم؟ خیلی ناراحتم

کارشناس فیتامین ۲۳ مهر ۱۳۹۹

درود بر شما دوست عزیز 🌷 در خصوص این‌که چاقی و اضافه وزن در قسمت بالاتنه یا پایین‌تنه اتفاق میفته، معمولا به‌خاطر تیپ بدنی هست. اگر شما به چاقی بالاتنه دچارید، لازمه که یک مقدار کالری‌تون رو کنترل کنید و فعالیت ورزشی انجام بدید. برای مشاوره رژیم و ورزش و یا دریافت برنامه، عدد 11 رو به شماره 3000602636 بفرستید.

×