بدون نظر

پرس سینه اسمیت

تعداد بازدید

1247

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرسینه
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازماشین (لوازم باشگاه)

    نحوه انجام حرکت

    • یک نیمکت تخت را در میانه اسمیت قرار دهید؛
    • سپس روی آن دراز بکشید؛
    • بخش بالای سینه شما باید با هالتر موازی باشد، در حالی که پایین کمر کمی قوس دارد و باسن به صورت ثابت روی نیمکت قرار گرفته است؛
    • در حالی که فاصله دست‌ها بیشتر از عرض شانه‌ها است هالتر را بگیرید؛
    • سپس هالتر را از حالت قفل خارج کنید و در حالی‌که دست‌ها کاملا صاف هستند، آن را دقیقا بالای سینه نگه دارید؛
    • اکنون هم‌زمان با داخل کشیدن نفس به آرامی هالتر را با خم کردن آرنج‌ها و حرکت دست‌ها به سمت نیمکت، پایین ببرید؛
    • همزمان با بیرون دادن نفس، با استفاده از عضلات سینه وزنه را به محل شروع بازگردانید؛
    • مطمئن شوید در تمام مدت تمرین سینه بالا و تیغه‌های سرشانه عقب هستند؛
    • زمانی که تکرارها به پایان رسیدند با احتیاط هالتر را در حالت قفل قرار دهید؛
    • در صورت نیاز از شخصی بخواهید تا در هنگام انجام دادن این تمرین مراقب شما باشد.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    3/5 - (2 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation