بدون نظر

اچ دست باز تناوبی

تعداد بازدید

1214

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرزیربغل و پشت
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازماشین (لوازم باشگاه)

    نحوه انجام حرکت

    • وزنه مناسب را روی دستگاه قرار دهید؛
    • ارتفاع صندلی را به گونه‌ای تنظیم کنید که دسته‌ها در سطح سینه‌ها قرار بگیرند؛
    • در حالیکه کف دست‌ها به سمت یکدیگر یا زمین است دسته‌های باز دستگاه را بگیرید؛
    • همزمان با کشیدن دسته به سمت خود، سرشانه را به سمت عقب داده و آرنج خود را خم کنید؛
    • در آخرین نقطه بازه حرکت، اندکی مکث کرده و سپس به آرامی به نقطه شروع بازگردید؛
    • در تکرارهای بیشتر دسته‌ها را در نقاط پایان بازه حرکت متوقف نکنید تا فشار ناشی از انجام حرکت دائما روی ماهیچه باشد؛
    • یک تکرار با دست راست و یک تکرار با دست چپ اجرا کنید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation