۲ نظر

زیرشکم پا صاف

تعداد بازدید

1062

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمبتدی
    عضلات درگیرشکم و فیله
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازبدون وسیله

    نحوه انجام حرکت

    • روی زمین دراز بکشید؛
    • دست‌های خود را در حالی‌که کف دست روی زمین قرار دارد، زیر باسن قرار دهید؛
    • در صورت لزوم برای افزایش سختی تمرین می‌توانید یک دمبل را میان پاهای خود قرار دهید؛
    • با حفظ حالت کشیدگی پاها، تا جایی که با باسن زاویه‌ای نود درجه تشکیل دهند، آن ها را بالا آورید؛
    • در بالاترین نقطه حرکت سعی کنید که باسن خود را کمی از روی زمین بلند کنید؛
    • همزمان در بالاترین نقطه لحظه ای مکث کنید و به آرامی پاها را تا نقطه شروع نقطه پایین ببرید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    3/5 - (2 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    Iliamoradzade ۲۹ مهر ۱۴۰۲

    این حرکتو خابیده ام میشع زد؟

    کارشناس فیتامین ۰۸ آبان ۱۴۰۲

    بله دوست عزیز

    ×
    app-presentation