بدون نظر

اسکوات هالتر نیمه پایین

تعداد بازدید

996

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرپشت ران و همسترینگ باسن - سرینی
    نوع تمرینقدرتی فانکشنال
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازهالتر

    نحوه انجام حرکت

    • هالتر را روی بخش پایینی کول قرار دهید؛
    • سینه باید بالا و سر به سمت جلو باشد و پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و کمی به سمت بیرون متمایل کنید؛
    • به سمت پایین حرکت کنید بدون اینکه به جلو خم شوید و یا از نوک انگشتان پای‌تان بیرون بزند؛ (اگر کمی زانوهایتان به بیرون متمایل شد ایرادی ندارد).
    • زمانی‌که در حالت ۹۰ درجه قرار گرفتید(مثل حالت نشستن روی صندلی) به همان صورت بمانید؛
    • اکنون به سمت پایین حرکت کنید و دوباره به محل شروع بازگردید؛
    • در این حرکت نباید کاملا صاف بایستید، اسکوات شما در نیمه پایین باید باشد.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation