بدون نظر

اسکوات و لیفت پشت پا دمبل

تعداد بازدید

1286

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرچهارسر ران باسن - سرینی
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازدمبل

    نحوه انجام حرکت

    • این حرکت را بدون وزنه و دمبل نیز می‌توانید اجرا کنید؛
    • با هر دست یک دمبل را گرفته و صاف بایستید و فاصله پاها باید اندازه عرض شانه یا کمی کمتر از آن باشند؛
    • در زمان انجام دادن این تمرین دست‌های شما باید بدون حرکت باقی بمانند؛
    • اکنون برای اجرای حرکت به سمت پایین حرکت کنید و بدون اینکه به جلو خم شوید و یا زانوهای‌تان از هم بازشود و یا از نوک انگشتان پایتان بیرون بزند؛
    • اکنون دمبل‌ها را جلوی بدن نگه دارید و به سمت پایین خم شوید؛
    • زانوها تقریبا صاف باشد و پشت کاملا صاف باشد،در این حالت کشش عضلات پشت پا را حس می‌کنید؛
    • به سمت بالا حرکت کنید ولی کاملا صاف نشوید تا عضلات فیله و کمرتان درگیرنشود؛
    • به همین ترتیب یک حرکت اسکوات و یک حرکت لیفت پشت پا انجام دهید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation