بدون نظر

پشت بازو کیک بک دمبل تک

تعداد بازدید

1263

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرپشت بازو
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازدمبل

    نحوه انجام حرکت

    • یک دمبل را با دست راست خود بگیرید؛
    • از کمر خم شوید یک دست را روی ران خود قراردهید و تعادل‌تان را حفظ کنید؛
    • سپس در حالی که بالاتنه به سمت جلو خم شده است، دمبل را در حالی که کف دست به سمت بدن است، نگه دارید؛
    • بازو باید در کنار بدن و موازی با سطح زمین باشد و آرنج باید خمیده و در پشت بدن قرار داشته باشد؛
    • اکنون بدون حرکت دادن بازو، نفس را بیرون داده و با استفاده از عضلات پشت بازو، دمبل را تا جایی که دست صاف شود عقب ببرید؛
    • انقباض را برای لحظه ای حفظ کنید و سپس همزمان با داخل کشیدن نفس، دمبل را به محل شروع بازگردانید؛
    • در این تمرین تنها ساعد باید متحرک باشد، بنابراین مطمئن شوید دیگر اعضا ثابت هستند؛
    • زمانی که تعداد تکرارها با دست راست به پایان رسید، تعداد برابری تکرار را با سمت چپ انجام دهید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    5/5 - (1 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation