بدون نظر

پرش روی پله

تعداد بازدید

965

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرساق
    نوع تمرینپلایومتریک
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازنیمکت

    نحوه انجام حرکت

    • جعبه‌ای یا سکویی با ارتفاع مناسب در فاصله ۳۰ تا ۶۰ سانتی متری خود قرار دهید یا مقابل یک پله قرار گیرید؛
    • باید فاصله پاها به اندازه عرض شانه‌ها باشد؛
    • برای شروع پرش، به حالت اسکوات در بیایید و با وارد کردن نیرو به باسن، زانوها و پنجه پا، از جای خود بلند شوید؛
    • پس از پرش در حالی که زانوها خم هستند، بر روی جعبه قرار بگیرید تا فشار ناشی از قرار گرفتن روی جعبه، از طریق پاها دفع شود؛
    • برای پایین آمدن می‌توانید به پایین پریده و یا به صورت معمولی از جعبه پایین بیایید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation