بدون نظر
اسکوات جعبه تک پا

اسکوات جعبه تک پا

تعداد بازدید

1609

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتپیشرفته
    عضلات درگیرچهارسر ران
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازنیمکت

    نحوه انجام حرکت اسکوات جعبه تک پا

    • ابتدا نیمکتی را انتخاب کنید که وقتی روی آن می‌نشینید زانوهای شما با زاویه ۹۰ درجه خم شود.
    • برای قرار گرفتن در نقطه شروع، در حالی‌که فاصله پاها به اندازه عرض کمر و زانوها کمی خم هستند، در فاصله ۱۰ تا ۱۵سانتی‌متری جعبه قرار بگیرید.
    • وقتی به سمت پایین می‌روید، باسن شما باید بر روی لبه جعبه قرار بگیرد.
    • برای تعادل بیشتر، دست‌ها را در کنار و یا جلوی بدن خود نگه دارید. یک پا را به‌عنوان تکیه‌گاه ثابت نگه دارید.
    • پای سمت مخالف را ۱۵ سانتی‌متر از زمین بلند کنید و در مقابل بدنتان نگه دارید. این نقطه شروع شما خواهد بود.
    •  با خم کردن پاها از ناحیه زانو و متمایل کردن پشت به سمت عقب، شروع به پایین رفتن به سمت جعبه کنید.
    • در حین پایین رفتن، پای دیگر باید از سطح زمین فاصله داشته باشد. تا نقطه‌ای که با باسن خود جعبه را لمس کنید.
    • سپس به نقطه شروع بازگردید. این حرکت را به تعداد تکرار توصیه شده انجام دهید و سپس با پای دیگر انجام دهید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    5/5 - (3 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation