بدون نظر
اسکوات با کش

اسکوات با کش

تعداد بازدید

1689

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمبتدی
    عضلات درگیرچهارسر ران
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینخانه
    وسایل مورد نیازکش

    نحوه انجام حرکت

    • برای اجرای این حرکت ابتدا کش را زیر پایتان قرار دهید و دسته‌های کش را بگیرید؛
    • فاصله پاها باید بیشتر از عرض شانه‌ها، زانوها کمی خمیده و انگشتان شصت پا به سمت بیرون متمایل باشند؛
    • در زمان انجام این تمرین دست‌های شما باید به‌صورت صاف و کشیده جلوی بدن (موازی بر زمین) و بدون حرکت باقی بمانند، این شروع حرکت خواهد بود؛
    • اکنون نفستان را به داخل کشیده، به‌آرامی زانوهایتان را خم کنید و تا محلی که ران‌ها با زمین موازی شوند پایین بروید و در همان حالت در تعداد ثانیه مذکور ثابت بمانید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    5/5 - (3 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation