بدون نظر
لانگ اسکوات با دمبل

لانگ اسکوات با دمبل

تعداد بازدید

1668

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتپیشرفته
    عضلات درگیرچهارسر ران باسن - سرینی
    نوع تمرینقدرتی فانکشنال
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازدمبل

    نحوه انجام حرکت

    • برای اجرای این حرکت یکبار حرکت لانگ و یکبار حرکت اسکوات را انجام بدهید؛
    • برای انجام حرکت لانگ، دمبل‌ها را در کنار خود گرفته و بالاتنه خود را صاف نگه دارید؛
    • پای راست خود را حدود ۶۰ سانتی‌متر جلوتر گذاشته و در حالی‌که مکان پای چپ ثابت است، بدنتان را پایین بیاورید؛
    • همچنان بالاتنه را مستقیم نگه دارید و تعادل خود را حفظ کنید؛
    • هم‌زمان با پایین آمدن، عمل دم (به داخل دادن نفس) را انجام دهید؛
    • در حالی‌که نفس خود را به بیرون می‌دهید، با فشار به ماهیچه پای راست خود بلند شوید؛
    • برای انجام حرکت اسکوات، با هر دست یک دمبل را گرفته و صاف بایستید؛
    • فاصله پاها باید اندازه عرض شانه، زانوها کمی خمیده باشند؛
    • در زمان انجام این تمرین دست‌هایتان باید بدون حرکت باقی بمانند، این محل شروع شما خواهد بود؛
    • اکنون نفستان را داخل کشیده (عمل دم) و به‌آرامی زانوهایتان را خم کنید و پایین بروید؛
    • سپس هم‌زمان با بیرون‌دادنِ نفس و وارد کردنِ نیرو از طریق پاشنه پا، به محل شروع بازگردید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    3.7/5 - (3 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation