بدون نظر

لانگ راه رفتنی زانوبلند

تعداد بازدید

1586

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرچهارسر ران
    نوع تمرینقدرتی فانکشنال
    محل تمرینخانه
    وسایل مورد نیازبدون وسیله

    نحوه انجام حرکت

    • ابتدا در حالی‌که فاصله پاها به اندازه عرض شانه‌ها باز و دست‌ها روی کفل قرار دارد، یا دو عدد دمبل در دستان خود نگه داشته‌اید، بایستید؛
    • یک قدم به جلو برداشته یک پا جلو و یک پا در عقب بدن قرار می‌گیرد؛
    • دست‌هایتان کنار بدن به‌صورت کشیده قرار داشته باشد؛
    •  به سمت پایین حرکت کنید تا جایی‌که زانوی پای عقبی به زمین برخورد نکند و زانوی پای جلویی از شست پا بیرون نزند؛
    • با وارد کردن فشار به پاشنه پای جلو و باز کردن زانوها بایستید و زانو جلویی را از زمین بلند کنید و بالا بیاورید؛
    • با پای عقب یک قدم به جلو برداشته و این روند را در تعداد مذکور تکرار کنید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation