بدون نظر
سرشانه هالتر نشسته

پرس سرشانه هالتر نشسته

تعداد بازدید

1852

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرسرشانه
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازهالتر

    نحوه انجام حرکت

    • ابتدا بر روی صندلی، در زیر هالتری که در ارتفاعی بالاتر از سر شما قرار گرفته، بنشینید؛
      در حالی‌که فاصله دست‌هایتان از عرض شانه‌ها بیشتر و کف دست‌ها به سمت جلو است، برای شروع هالتر را جلوی سینه بگیرید؛
    • هالتر را از جای خود بلند کرده و با کشیدن دست‌ها آن را بالای سر خود نگه دارید؛
    • در طول انجام حرکت، بدن خود را صاف نگه دارید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود؛
    • حال، هم‌زمان با انجام عمل دم، هالتر را به‌آرامی تا سطح سرشانه پایین بیاورید؛
      سپس موقع بازدم، هالتر را به نقطه شروع بازگردانید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    4/5 - (4 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation