بدون نظر

جلوبازو لاری دست باز میله EZ

تعداد بازدید

1357

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرجلو بازو
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازماشین (لوازم باشگاه)

    نحوه انجام حرکت

    • در حالی که فاصله دست‌ها زیاد است، هالتر لاری یا EZ را از قسمت بیرونی یا دست باز در دست بگیرید؛
    • کف دست‌ها باید به سمت جلو و کمی متمایل به داخل باشد به گونه ای که با شکل میله تطبیق داشته باشد؛
    • آرنج‌ها را در کنار بدن خود نگه دارید؛
    • در حالی که نیمه بالای دست‌ها را ثابت نگه داشته اید، وزنه را به سمت بالا حرکت دهید و بازوها را منقبض کنید؛تنها بر روی حرکت دادن نیمه پایین دست ها تمرکز کنید؛
    • تا نقطه‌ای که ماهیچه های جلو بازو به صورت کامل منقبض شوند و هالتر با سرشانه هم سطح شود، آن را بالا ببرید.
    • در بالاترین نقطه لحظه‌ای مکث کرده و ماهیچه‌های جلوبازو را منقبض کنید؛
    • سپس به آرامی هالتر را به نقطه شروع باز گردانید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation