بدون نظر

فیله کمر روی توپ

تعداد بازدید

1400

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتپیشرفته
    عضلات درگیرشکم و فیله
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه
    وسایل مورد نیازتوپ

    نحوه انجام حرکت

    • برای شروع در حالی که با لگن به توپ فشار می‌آورید، روی توپ به شکم دراز بکشید؛
    • با نوک پنجه به زمین فشار وارد کنید تا تعادل‌تان بهتر حف شود؛
    • از ناحیه لگن بدن را به گونه ای خم کنید که بالاتنه با زمین موازی شود؛
    • یک وزنه و یا مدیسین بال را مقابل سینه نگه دارید؛
    • با خم کردن بدن از ناحیه لگن، به آرامی بالاتنه خود را به سمت بالا حرکت دهید؛
    • به خاطر داشته باشید این بخش از حرکت با انجام عمل بازدم (بیرون دادن نفس) همراه باشد؛
    • در بالاترین نقطه حرکت، لحظه ای مکث کرده سپس همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) به نقطه شروع بازگردید.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    5/5 - (1 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation