بدون نظر
سوپرمن

سوپرمن

تعداد بازدید

1640

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتپیشرفته
    عضلات درگیرشکم و فیله
    نوع تمرینقدرتی فانکشنال
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازبدون وسیله

    نحوه انجام حرکت

    • بر روی شکم خود دراز بکشید؛
    • آرنج با سرشانه باید زاویه نود درجه تشکیل دهند؛ این نقطه شروع شما خواهد بود؛
    • با منقبض کردن ماهیچه‌های فیله، سُرینی و پشت پا، به صورت هم‌زمان بالاتنه و پاها را از زمین بلند کنید؛
    • آرام به نقطه شروع بازگردید تا بدن شما به‌صورت کامل روی زمین قرار بگیرد؛
    • دقت کنید در طول انجام تمرین سر با بالاتنه در یک راستا قرار داشته باشد.
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    3.3/5 - (3 امتیاز)
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation