بدون نظر

زیربغل خم جفت تناوبی

تعداد بازدید

1000

زمان مطالعه

< 1 دقیقه

فهرست مطالب
    سطح حرکتمتوسط
    عضلات درگیرزیربغل و پشت
    نوع تمرینقدرتی
    محل تمرینباشگاه خانه
    وسایل مورد نیازدمبل

    نحوه انجام حرکت

    • یک جفت دمبل یا بطری در هر دو دست بگیرید؛
    • زانوها را اندکی خم کرده و بالاتنه را به سمت جلو متمایل کنید؛
    • در حالی که بالاتنه را صاف نگه داشته‌اید، از ناحیه کمر خم شده، به گونه ای که بالاتنه تقریباً با زمین موازی شود؛
    • سعی کنید سرِ خود را نیز بالا نگه دارید؛
    • وزنه‌ها باید دقیقاً در مقابل شما آویزان و دست‌ها باید نسبت به بالاتنه و زمین عمود باشند؛
    • در حالی که بالاتنه را ثابت نگه داشته‌اید، همزمان با انجام عمل بازدم (بیرون دادن نفس) بطری ها را تا کنار بدن بالا بیاورید؛
    • آرنج‌ها را در کنار بدن نگه داشته و تنها از ساعد برای نگه داشتن وزنه ها استفاده کنید؛
    • در بالاترین نقطه ماهیچه‌های پشت را منقبض و لحظه ای مکث کنید؛
    • حال همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) بطری‌ها را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید؛
    • اکنون همین حرکت را یکبار با دست راست و یکبار با دست چپ اجرا کنید؛
    • دوباره حرکت را از اول اجرا کنید. (یعنی یکبار جفت دست و یکبار تک تک انجام دهید).
    لطفا به این مطلب امتیاز دهید
    این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
    ×
    app-presentation