0

Email Marketing

بسته ی ویدئویی چربی سوزی و کالری سوزی برای کل بدن . تمرین با این روتین ساده، به راحتی روزانه تا دوبرابرکالری بیشتری از شما میسوزاند . انجام این روتین، وقت زیادی از شما نمیگیرد و هرروز میتوانید در منزل آنرا انجام دهید.

[icon type=”vector” icon=”momizat-icon-folder” align=”right” size=”25″ hover_animation=”border_increase” ] فایل آموزشی صوتی و تصویری

[icon type=”vector” icon=”brankic-icon-stack3″ align=”right” size=”32″ hover_animation=”border_increase” ] حجم ۳۷ مگ

[icon type=”vector” icon=”brankic-icon-time2″ align=”right” size=”32″ hover_animation=”border_increase” ] زمان : ۸ دقیقه

بسته ی ویدئویی چربی سوزی و کالری سوزی در منزل، حاوی ۳ ویدئوی فوق العاده کاربردی و مفید برای شما است. این ویدئوها شامل حرکات گرم کردن بدن ، تمرین قدرتی و هوازی برای کل بدن و حرکات کششی برای سرد کردن بدن میباشد. انجام حرکات گرم کردن و حرکات سردکردن بدن، برای پیشگیری از آسیبهای ناشی از ورزش، ضروری است. تمرینات هوازی و قدرتی برای کل بدن، به خوبی، تمامی ماهیچه های بدن را درگیر کرده و آنها را در راه رسیدن به سطح آمادگی مناسب قرار میدهد . علاوه بر آن ، این تمرینات باعث بالا رفتن گردش خون و سوخت و ساز بدن شده و کالری سوزی و چربی سوزی را تا حد قابل قبولی افزایش خواهد داد.

تذکر بسیار مهم :‌ درصورتی که از سطح آمادگی بدنی مناسبی برخوردار نیستید و یا آسیبی در نواحی مختلف بدن دارید؛ این تمرینات را با شدت خیلی ملایم شروع کنید . شروع با شدت زیاد این ورزش و هر ورزش دیگری میتواند باعث آسیبهای بدنی شود. تمرینات گرم کردن بدن و سرد کردن را به هیچ وجه فراموش نکنید.

دانلود این بسته فقط به مدت ۵ روز رایگان میباشد

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!