0

چند ورزشی که می توانید در رختخواب انجام دهید.

دسته بندی ها : اطلاعات عمومی ورزش, ورزش، سلامتی ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ Ali.kharidar 1 بازدید

 

تمایل دارید با یک برنامه خوب تناسب اندام خود را حفظ کنید، اما بعضی روزها انرژی کافی ندارید. اگر یک روز نتوانستید به باشگاه یا دویدن بروید احساس گناه نداشته باشید. اما به یاد داشته باشید که ورزش “همه یا هیچ” نیست به قول معروف “کاچی بهتر از هیچ چیز” است. این دوره حرکت را می توانید در حال تماشای تبلیغات تلوزیونی یا خوابیده در رختخواب انجام دهید. آنچه که می توانید را انجام دهید و مابقی زمان استراحت کنید.

Flutter Kicks

وقتی بر روی شکم یا کمرتان خوابیده اید می دانید چگونه این حرکت را انجام دهید. می توانید این حرکت شکم را بر روی مبل نیز انجام بدهید. دست ها را به سمت خارج بکشید، پاها را از زمین بلند کنید. پاها را بالا و پایین ببرید، ابتدا پای راست و سپس پای چپ، به مدت ۳۰ ثانیه. استراحت کنید. سپس برای سه ست تکرار کنید.

بالا آوردن پا و نگه داشتن

حرکت دیگری که برای میان تنه عالی است و در حالت نشسته کاملا قابل اجرا است. می توانید این حرکت را با زانوها ی خم شده یا پاهای راست انجام بدهید. اجرای آن با پاهای راست سختتر است. به عقب متمایل شوید و برای حمایت بیشتر بازوهای خود را در بر بگیرید. از شکم کمک بگیرید، پاها را از زمین بلند کنید. تا آنجایی که می توانید آنها را نگه دارید، حداقل ۳۰ ثانیه. ۳ بار تکرار کنید.

Scissor Kicks

هم چون حرکت فلاتر کیک، این حرکت نیز بر روی شکم کار می کند. اما این حرکت عمق بیشتری دارد و داخل ران و خارج آن را درگیر می کند. کمی به عقب متمایل شوید و از دست ها برای حمایت استفاده کنید. پاها را صاف رو به رویتان بلند کنید. به تناوب پاها را قیچی کنید، پای چپ به بالا و سپس پای راست. این کار را ۳۰ ثانیه انجام دهید، سپس تکرار کنید.

می توانید هرکدام از این حرکت ها را به ترتیب یکبار انجام دهید، سپس دوباره حرکت را در یک پیام بازرگانی دیگر تکرار کنید.

کاری از گروه فیتامین
یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :