0

ورزش های تعطیلات

دسته بندی ها : اطلاعات عمومی ورزش, ورزش، سلامتی ۵ فروردین ۱۳۹۶ Ali.kharidar 156 بازدید

۸ وسیله ای که در سفر بعدی باید با خود به همراه داشته باشید تا در تمرینات از آنها استفاده کنید.

برنامه ریزی می کنید که در طول سفر نیز ورزش کنید، اما به نوعی این کار هیچ وقت عملی نمی شود. بردن این وسایل در سفر باعث می شود به نوعی در جهت ورزش قرار بگیرید.

نگرش مثبت

آماده هستید که با خانواده یا دوستان به سفر بروید و به خودتان می گویید هم چنان برنامه ورزشی را ادامه می دهم. بنابراین چرا احساس می کنید این برنامه شکست می خورد؟ تمام طرز تفکرتان وقتی در سفر هستید بهم می خورد. برنامه معمولتان بهم می خورد. به علاوه، بیشتر تمرکزتان بر روی خوش گذرانی است که باعث می شود ورزش را کنار بگذارید. قول بدهید که در سفر نیز به طور منظم ورزش کنید و این وسایل که حمل آنها راحت است را با خودتان به همراه داشته باشید.

کش ها و طناب های بدنسازی

این کش ها و طناب ها به راحتی به دستگیره ها و لولاها متصل می شوند و تقریبا برای تمام بخش های بدن قابل استفاده است. قیمت آنها ارزان، سبک وزن هستند، تا می شوند و در چمدان به راحتی قرار می گیرند.

آکوابل

وقتی در مسافرت هستید (مخصوصا مسافرت هوایی) حمل وزنه در چمدان بسیار سخت است. راه حل آن آکوابل است، وزنه ها و دمبل هایی که با آب پر می شود. این وزنه ها را با خود به همراه داشته باشید و این گونه می توانیم تمرینات با وزن آزاد را در اتاق هتل انجام دهید. اگر علاقه زیادی به کتل بل دارید، می توانید کتل بل قابل حمل و نقل که با آب پر می شود را به همراه داشته باشید.

طناب

به یاد می آورید در کودکی طناب چقدر جذاب بود؟ هم چنین طناب کالری کمی می سوزاند و فضای کمی را در چمدان می گیرد. طناب زدن یک روش ساده برای کالری سوزی زیاد در زمان کم است. به علاوه با طناب زدن می توانید بازوها و شانه ها را فرم دهید، استخوان ها را قوی کنید و تقریبا هر جا می توانید این کار را انجام دهید. با این وجود هشدارهایی نیز وجود دارد. توجه کنید که مزاحم افراد پیرامون خود نشوید. هم چنین اگر مشکلات استخوانی یا مفصلی دارید، هم چون پوکی استخوان، در هنگام طناب زدن مراقب استخوان های خود باشید. وهم این طور فاکتور کسل کننده گی نیز وجود دارد. می توانید در بین سایر حرکات هوازی دیگر طناب بزنید.

کفش های ورزشی

برای کسانی که می خواهند خارج از شهر ورزش کنند، یک جفت کفش ورزشی از الزامات است. پیاده روی و دویدن های صبحگاهی روش خوبی است که بدون مزاحمت و شلوغی شهر به ورزش خود بپردازید.

فوم نورد قابل حمل و نقل

با دردهای بعد از تمرینات ورزشی آشنا هستید؟ وقتی ورزش را در سفر خود ترکیب می کنید به نظر می رسد این دردها شروع می شوند. یک فوم نورد قابل حمل و نقل باعث می شود زودتر خوب شوید. پیشنهاد می شود، قبل و بعد از تمرینات از آن استفاده کنید. اگر فوم نورد را بر روی قسمت های مختلف بدن خود ببرید، باعث می شود گره های عضلانی باز شود و فرایند ریکاوری بهبود بخشیده شود. برای مناطقی که خیلی خشک است، بهتر است فشار پیوسته را وارد کنید و حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید. باید به آرامی احساس کنید که عضلات آزاد می شوند و ناراحتی کمتر می شود.

مت سفری یوگا

حتی اگر به طور مرتب یوگا کار نکنید، این سرمایه گذاری عاقلانه است.  هیچ کس دوست ندارد بر کف اتاق هتل دراز بکشد. به علاوه با داشتن یک لایه پددار، تمرین کردن راحتتر و انگیزه بخش تر است.

بالشتک کوچک

به نظر این کار زیاده روی است اما در تمرینات میان تنه، حمایت خوبی برای کمر است. هم چنین می توانید از آن برای استراحت یا زیر سر خود در هواپیما استفاده کنید.

کاری از گروه فیتامین 
یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!