0

ورزش هایی که بیشتر از دویدن کالری می سوزاند

دسته بندی ها : اطلاعات عمومی ورزش, ورزش، سلامتی ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ Ali.kharidar 0 بازدید

برای بعضی از افراد، دویدن جزئی از سبک زندگیشان است. مزایای بسیار دویدن باعث شده جز یکی ازسردسته های تناسب اندام باشد و اکنون راههای زیادی برای دویدن وجود دارد که حتی احساس نمی کنید تمرین می کنید. اما برای برخی از افراد، قدم گذاشتن به پیاده رو می تواند ترسناک باشد. اگرچه در هر دقیقه دویدن، ۱۰ کالری می سوزانید اما متعهد کردن خودمان به ۳ تا ۴ بار دویدن در هفته می تواند کار سختی باشد. برای کسانی که از دویدن می ترسند، می توانند این ورزش ها را انجام بدهند تا چربی سوزی بیشتری داشته باشند.

تاب دادن کتل بل

این حرکت انفجاری عضلات بزرگ و قدرتمند باسن و چهار سر ران را هدف قرار می دهد و قلب را به چالش می کشاند. در یک دقیقه حدود ۲۰ کالری می سوزانید و میانگین ضربان قلبشان ۹۳% ماکسیمم یک دوره ۲۰ دقیقه ایست. تاب دادن کتل بل بسیار سخت است، چون حرکتی نیست که به آن عادت داشته باشید.

قایقی با دستگاه

یک فرد متوسط می تواند در ۳۰ دقیقه قایقی شدید حدود ۳۷۷ کالری بسوراند – حدودا ۱۲٫۵ کالری در هر دقیقه. و چون برای حرکت مناسب باید بتوانید از عضلات دست ها، پاها و کمر استفاده کنید، این حرکت برای کل بدن عالی است.

برپی:

یک فرد متوسط با حرکت برپی حدود ۱٫۴۳ کالری می سوزاند. هر دقیقه باید بتوانید حداقل ۱۰ حرکت انجام دهید. با داشتن ۱۰ تکرار با سرعت زیاد می توانید متابولیسم را افزایش دهید.

دوچرخه ثابت:

به نظر احمقانه است اما با افزایش مقاومت پدال دوچرخه ثابت می توانید میزان کالری سوزی را  در یک دقیقه تا ۸۷ افزایش دهید.

کلید موفقیت: برای ۶۰ ثانیه با تمام قدرت تلاش کنید.

طناب زدن:

طناب زدن با شدت ملایم – در هر دقیقه ۱۰۰ تا ۱۲۰ پرش – حدودا ۱۳ کالری می سوزاند که نسبت به آهسته دویدن کمتر است و تعادل و هماهنگی در بدن را به چالش می کشاند.

دوچرخه سواری با لاستیک های پهن:

اگر تا به حال این ورزش در حال گسترش را امتحان نکرده اید، این کار را بکنید. می توانید در یک ساعت ۱۵۰۰ کالری یا در هر دقیقه ۲۵ کالری بسوزانید. این پدال زدن های سنگین، و حرکت دادن این دوچرخه غول آسا و رفتن به تمام نواحی در تمام سال می تواند چربی سوزی زیادی داشته باشد.

یک واقعیت: این نوع کالری سوزی وابسته به سطح تناسب اندام، قدرت و مهارت های شماست. اما بدون در نظر گرفتن این ها، واقعا یکی از سخترین تمرینات است.

کاری از گروه فیتامین

یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :