0

روش هایی برای یافتن انگیزه در زمستان

دسته بندی ها : انگیزشی ۳۰ آذر ۱۳۹۵ Ali.kharidar 3 بازدید

در یک کلاس ثبت نام کنید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۱٫jpg

اگر دنبال انگیزه می گردید، ثبت نام برای یک کلاس جدید می تواند خوب باشد. آیا مشتاق کلاس های یوگای هوایی، تی آر اکس، یا هیت هستید؟ پس در آن ثبت نام کنید. افراد جدیدی را می بینید، خودتان را به چالش می کشید، و در ماههای زمستان فعال می مانید، و همینطور مهارت های جدیدی را یاد می گیرید. قبل از رفتن، برای نهایت استفاده از کلاس های فیت نس گروهی این توصیه ها را بخوانید.

تصور کنید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۲٫jpg

اگر باشگاه رفتن در یک روز سرد و تاریک زمستانی برایتان سخت است، از تصور کردن استفاده کنید تا بتوانید بر روی اهداف مثبت تناسب اندام و پروسه آن تمرکز کنید، به جای آنکه بر روی نواقص و انتقاد شدید از خود متمرکز شوید. وقت بگذارید و بدن فوق العاده ای که پیدا کرده اید را تحسین کنید، و اهداف مطلوب خود برای ورزش زمستانی را تصور کنید- شاید در این تصور بتوانید به راحتی زیپ یک شلوار جین را بالا بکشید یا ۵ کیلو کم کنید.

تنوع داشته باشید

آیا همواره مستقیما در باشگاه به سوی وزنه ها می روید؟ یا همواره در یک کلاس سرعتی خاص شرکت می کنید. ممکن است از انجام دادن کار مشابه کسل شده باشید. کارشناسان توصیه می کنند که برای به حداکثر رساندن تاثیرگذاری و لذت هر چند وقت یکباربرنامه ورزشی خود را تغییر دهید.

با مربی تمرین کنید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۳٫jpg

در زمستان رز با همسرش دوبار در هفته با یک مربی ورزش می کنند. این کار هزینه را پایین می آورد و در عین حال انگیزه و شادی را افزایش می دهد. داشتن مربی شخصی یکی از بهترین کارهایی است که به وسیله آن می توانید یکنواختی تمرین را کم کنید و یک برنامه جدید متناسب با سطح تناسب اندام و اهداف خاص خود داشته باشید. اگر بودجه امکان جلسات منظم را نمی دهد، سعی کنید ماهانه از مربی شخصی استفاده کنید تا بتوانید برنامه و تمرین های جدیدی یاد بیرید که شما را به چالش می کشانند و باعث حفظ جذابیت می شوند.

با دوستتان ورزش کنید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۴٫jpg

اگر با دوستتان ورزش کنید احتمالا به برنامه ورزشی زمستان خود وفادارتر خواهید بود. زمانی که با کسی دیگر برنامه ریزی می کنید،احتمال کنسل کردن آن کمتر است زیرا در این صورت برنامه انها نیز بهم می خورد.

هدف مربوط به تناسب اندام برای خود تعیین کنید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۵٫jpg

آمندا استفنسون، یک دونده مطرح در شیکاگو می گوید، برای دنبال کردن تمرینات در زمستان برای خودش هدف گذاری می کند. درماه نوامبر معمولا برای پیاده روی ۵ یا ۲۰ کیلومتر مارچ ثبت نام می کنم، پس می دانم که باید سطح تناسب اندام خود در ژانویه و فوریه حفظ کنم. بدون در نظر گرفتن این تاریخ ها در تقویم، زمستان می تواند به آسانی شما را مغلوب کند.

لیست آهنگ متنوعی داشته باشید

۱۱

چون اکثر تمرین های استفنسون حول دویدن است، چیزی که به او خیلی کمک می کند پیدا کردن موسیقی های جدید است که به او انرژی می دهد. اگر لیست آهنگ تکراری شده باشد، حفظ انگیزه بسیار سخت می شود.

لباس های ورزشی جدید بخرید

۰۹۳۰۹۵_۰۶۱۲_۷٫jpg

داشتن لباس های ورزشی جدید که احساس خوب و اعتماد بنفس به شما بدهد می تواند واقعا انگیزه ورزشیتان را بالا ببرد. می توانید در آغاز سال، فرصت خوبی برای لباس های ورزشی شیک است.

کاری از گروه فیتامین 
یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!