0

درمان زود انزالی با حرکات ورزشی سفت کننده

دسته بندی ها : دسته‌بندی نشده ۱۸ تیر ۱۳۹۸ Ali.kharidar 15 بازدید
درمان زود انزالی

گاهی اوقات مشکل زود انزالی خودتان را هم متعجب می کند؟

برای درمان زود انزالی با شماره همه پیامک های تبلیغاتی ویژه آقایان هم تماس گرفته اید و هیچ اثری نداشته است؟

نگران نشوید این مشکل فقط جلوی لذت بردن شما را نگرفته و از هر ۳ مرد حداقل ۱ نفر با این مشکل دست و پنجه نرم می کند! در این مقاله ۸ حرکت ورزشی سفت کننده برای حل این مشکل را به شما آموزش می دهیم تا در کنار یک برنامه منظم ورزشی بتوانید ساعت ها روی تخت لذت ببرید.

علت زود انزالی چیست؟

مشکل زود انزالی یا همان PE (premature ejaculation) یکی از اتفاقاتی است که به خاطر رسیدن شما به نقطه خارج از کنترل اتفاق می افتد. دقیقاً نقطه ای در رابطه که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید و همه چیز برایتان تمام شده است!

مردان همیشه سعی می کنند رابطه شان را در محدوده پیش از ارگاسم ثابت نگه داشته و بیش از این جلو نروند. مشکل از آنجایی شروع می شود که شما ندانید دقیقاً کدام نقطه پیش از ارگاسم است و همینطور ادامه دهید تا به نقطه غیر قابل بازگشت برسید و بلافاصله بعد از آن ارگاسم شوید.

مقاله منتخب: اضافه وزن چه تأثیری روی رابطه جنسی خواهد داشت؟

 

کگل (Kegels)

حرکت کگل که فقط مخصوص خانم ها نیست، آقایان هم می توانند از این حرکت نهایت استفاده را ببرند. زیرا با انجام تمرینات کگل ماهیچه بالابرنده و جمع کننده مقعد (Pubococcygeus) درگیر شده و می تواند پروستات مردان را هم جابه جا کند.

برای انجام تمرین کگل کافی است یکبار در حین ادرار کردن، جریان را ۳ تا ۵ ثانیه متوقف کنید. دقت کردید که کدام عضله تان را منقبض کردید؟

این یکی از تمرینات فوق العاده کگل است که می توانید برای درمان زود انزالی از آن استفاده کنید.

تعداد تکرار: پیشنهاد می کنیم این حرکت در ۱ ست با ۱۰ بار تکرار انجام داده و ۳ بار در هفته تکرار کنید.

مقاله منتخب: تأثیر رابطه جنسی بر بدنسازی

 

کشش کشاله ران (Groin stretch)

حتماً شنیده اید که انجام حرکات کششی باعث افزایش انعطاف پذیری شده و بعد از مدتی می توانید حرکاتی که به ذهن تان خطور نمی کرده را هم به راحتی انجام دهید.

تصور نکنید این یک حرکت کششی ساده است با همین حرکت ساده می توانید عضلات داخلی ران هایتان را کشیده و آنها را تقویت کنید. برای انجام حرکت کششی داخل ران ها با توجه به مراحل زیر جلو بروید:

  • راحت روی زمین بنشینید.
  • زانوهای خود را خم کرده و کف پاهایتان را به هم بچسبانید.
  • کف پاهایتان را با دست گرفته و آرنج تان را روی زانوها قرار دهید.
  • کمر خود را صاف نگه داشته و سعی کنید به آرامی زانوهای خود را بالا برده و سپس پایین بیاورید.
  • تا ۲۰ یا ۳۰ بشمارید و سپس پاهایتان را به حالت اولیه حرکت بازگردانید.

نکته: بیش از حد به بدنتان فشار نیاورده و سعی کنید با آرامش و تمرکز این حرکت را انجام دهید.

 

کرانچ معکوس (Reverse crunch)

همانطور که از اسمش هم مشخص است باید یکی از حرکات ورزشی را به صورت برعکس انجام دهید. اما دقت داشته باشید که برای انجام این حرکت به جای اینکه بالاتنه خود را درگیر کنید باید تمرکز روی پاها بوده و با منقبض کردن پاها بدنتان را به سمت بالا بکشید.

  • روی زمین دراز کشیده و زانوهای خود را بالا بیاورید.
  • زانوهای خود را به حالت ۹۰ درجه درآورده و پاهایتان را بالا بیاورید.
  • حالا با یک بدن خود را بالا کشیده و پاهایتان را داخل شکم جمع کنید.
  • بعد از چند ثانیه بدن خود را به حالت اولیه بازگردانده ولی پاهایتان را روی زمین نگذارید.

تعداد تکرار: حرکت کرانچ معکوس را در ۳ ست ۱۵ تا ۲۰ تایی تکرار کنید.

 

 لانگر (Lunges)

حرکت لانگز عضلات کلیدی ای را در باسن و لگن تان تقویت می کند که بی ربط به رابطه جنسی تان نخواهد بود و بعد از مدتی عضلات این نواحی را تقویت نموده و شما را به خواسته تان خواهد رساند.

کافی است ابتدا صاف بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید. یکی از پاهای خود را جلو گذاشته و خم کنید. زانوی پای پشتی تان نیز باید خم بوده و تقریباً نزدیک زمین قرار بگیرد.

چند ثانیه در همین حالت مانده و سعی کنید عضلات ران پای خود را در حالت کشیده نگه دارید. سپس پاهایتان را جفت کرده و حرکت را مجدداً تکرار کنید.

تعداد تکرار: این حرکت را در ۳ ست با ۱۲ تکرار انجام دهید. حدود ۴ بار در هفته کافی بوده و نیازی نیست بیش از حد به خودتان فشار بیاورید.

مقاله منتخب: آیا داشتن رابطه جنسی منظم باعث افزایش وزن زنان می شود؟

 

بدنسازی و وزنه زدن (Bodybuilding and lift)

یکی دیگر از تکنیک ها و ورزشهایی که برای نجات رابطه زناشویی تان می توانید انجام دهید، رفتن سراغ ورزشهایی مثل بدنسازی است که در آن وزنه می زنید و عضله سازی خواهید داشت.

احتمالاً می پرسید وزنه زدن دیگر چه ارتباطی با انزال زودرس دارد! این در حالی است که با عضله سازی و وزنه زدن سطح تستوسترون بدنتان بالا رفته و علاوه بر افزایش میل جنسی می تواند تا حد زیادی جلوی انزال زودرس تان را بگیرد.

اگر هنوز برنامه ورزشی بدنسازی مختص شرایط بدنی تان ندارید، پیشنهاد می کنیم حتماً از مربیان بدنسازی فیتامین راهنمایی بگیرید.

فروش برنامه ورزشی

با تقویت عضلات می توانید کنترل بهتری روی ارگاسم تان داشته باشید و رابطه هایتان را تا حداقل ۳ برابر طولانی تر کنید.

 

تمرین انقباض

یکی دیگر از حرکات ورزشی ای که برای عقب انداختن انزالتان می توانید انجام دهید تمرین انقباض عضلات دستگاه تناسلی است. کافی است عضلات سر آلت را که مسئول عقب انداختن خروج آب است، منقبض کرده و چند بار این تمرین را در طول روز تکرار کنید.

 

تمرین شروع- توقف

همانطور که از اسمش هم مشخص است باید کاری را شروع کرده و سپس متوقف کنید. یعنی در حین انجام رابطه جنسی و قبل از رسیدن به ارگاسم دست از ادامه رابطه جنسی کشیده و اجازه دهید تا کمی به حالت عادی برگردید.

سپس مجدداً به رابطه برگشته و ادامه دهید تا اوج بگیرید و این چرخه را چندین بار تکرار کنید.

یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!