0

جدیدترین ورزش‌ها برای مشکلات جنسی خانم‌ها

دسته بندی ها : بارداری, ورزش، محدودیت حرکتی ۹ دی ۱۳۹۶ Ali.kharidar 392 بازدید

امروزه مشکلات جنسی خانم‌ها، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در جامعه و ظاهراً یکی از عوامل موثر در افزایش طلاق است. اینکه مشکلات جنسی خانم‌ها شامل چه مواردی است و چگونه باید با آنها برخورد کرد، موضوعی گسترده است که گروه فیتامین به بخشی از آن پرداخته است.

آیا راهکاری برای تنگ‌‌کردن واژن وجود دارد؟ بعضی از خانم‌هایی که احساس می‌کنند واژن آنها دچار کشیدگی شده، می‌گویند که بی‌اختیاری ادرار دارند؛ به‌خصوص وقتی‌که می‌خندند یا قلقلک می‌شوند و یا عطسه می‌کنند؛ در نتیجه کاملا منطقی است که این مشکل را در اولین فرصت با پزشک متخصص خود درمیان بگذارند.

عضلات لگن را جدی بگیرید!

بسیاری از بانوان ایرانی به علت مشغله کاری و خانه‌داری، برای سلامتی خود وقت نمی‌گذارند (پنج حرکت عالی برای استایل خانم های پرمشغله)؛ تقویت عضلات کف لگن و واژن یکی از تمریناتی است که باید برای سلامت بدن خود انجام دهید و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید.

البته هیچ‌یک از خانم‌هایی که به باشگاه می‌روند، به‌دنبال تمرینات برای تقویت عضلات کف لگن نبوده و حتی درباره چنین تمرینات ورزشی نیز اطلاعی ندارند. انجام این تمرینات، فواید بسیار زیادی دارد؛ این حرکات مانع از بروز بی‌اختیاری ادرار شده و از مشکلات جنسی خانم‌ها پیشگیری خواهد کرد (چند حرکت یوگا برای داشتن رابطه جنسی بهتر).

عضله کف لگن چیست؟

خب ابتدا بهتر است ببینیم که عضله کف لگن چیست و شامل چه بخش‌هایی می‌شود. اساساً عضله کف لگن شامل تاندون‌ها، بافت‌ها و رشته‌های عصبی می‌شود که مطمئناً تاکنون هیچ تصوری نسبت به این بخش از بدنتان نداشته‌اید.

در حقیقت، کف لگن مانند بستری برای حمایت و بالا نگه داشتن مثانه، رحم و واژن عمل می‌کند؛ بنابراین زمانی‌که نسبت به این عضله بی‌تفاوت باشید و تمرینات مربوط به تقویت و تنگ‌کردن واژن را انجام ندهید، قطعاً ضعیفتر شده و دیگر عملکرد خود را به‌خوبیِ گذشته انجام نخواهد داد.

برای تقویت این عضله ابتدا باید محل قرارگیری آن را کاملاً بشناسید و بتوانید بر روی آن تمرین کنید. حتما اسم تمرینات کگل را تاکنون شنیده‌اید، برای انجام این تمرین کافی است مسیر خروج ادرار را بسته و چند ثانیه همین حالت را حفظ کرده و سپس این مسیر را باز کنید (چگونه تمرینات کگل را عالی انجام دهید). دقت داشته باشید که لازم نیست زمان انجام تمرینات کگل، بخشی از بدنتان تکان بخورد یا ران‌های‌تان منقبض شود (افزایش لذت جنسی و بارداری آسان با تمرینات کف لگن).

نکته مهم: بهتر است تمرینات کگل را در هنگام تخلیه ادرار انجام ندهید؛ زیرا بسیاری از متخصصان زنان بر این باورند که انجام این حرکت منجربه ضعیفتر شدن عضلات این بخش خواهد شد.

در ادامه این مقاله چند حرکت ورزشی برای تنگ‌کردن واژن را به شما آموزش خواهیم داد تا با انجام این تمرینات و تقویت عضلات خود، لذت فوق‌العاده‌ای از رابطه جنسی ببرید (تمریناتی که رابطه جنسی را فوق‌العاده می‌کند!).

حرکت پل

به پشت دراز کشیده و زانوهای‌تان را خم کنید؛ به صورتی که کف پاهای‌تان بر روی زمین قرار بگیرد؛ نفس عمیقی بکشید و سعی کنید عضلات کف لگن خود را منقبض نموده و سپس باسنتان را بالا بیاورید؛ ۱۰ ثانیه در همین حالت (نفس خودتان را نیز حبس کنید) بمانید. باسن را پایین برده و عضله کف لگن خود را رها کرده و ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

حرکت اسکوات به دیوار

پشت به دیوار بایستید و پاهای‌تان را به اندازه عرض شانه باز کنید؛ نفس عمیق بکشید و با سعی بیشتر، عضلات کف لگن را درگیر کنید؛ حال زانوهای خود را خم کرده و کمی پایین‌تر بیاید؛ انجام حرکت اسکوات مانند نشستن بر روی صندلی است. ۱۰ ثانیه در همین حالت بمانید؛ سپس زانوهای خود را صاف کرده و عضله کف لگنتان را رها کنید و بایستید؛ ۱۰ ثانیه استراحت کرده و مجدداً حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید.

حرکت پروانه

برای فرم آغازین حرکت، پاهای خود را در کنار هم قرار بدهید؛ قبل از اینکه شروع به انجام حرکت بالا پریدن، حتماً عضله کف لگن خود را منقبض کنید؛ سپس حین انجام حرکتِ پرش، دست‌های خود را در بالای سر جمع کرده و پاهای‌تان را باز کنید. عضله کف لگنتان را رها کرده و دوباره پاهایتان را جمع کنید و دست‌ها را در کنار بدنتان قرار دهید.

حرکت کرانچ حشره مرده

مانند عکس به پشت دراز کشیده و دست‌های‌تان را به سمت سقف بلند کنید؛ نفس عمیقی بکشید و همزمان با جمع‌کردن پاها داخل شکم، عضله کف لگن را منقبض کنید.

سپس همزمانی که دست راست خود را بالای سر می‌برید، پای راست‌تان را صاف کنید؛ عضله کف لگن را رها کرده و دست و پای راست‌تان را به حالت اولیه برگردانید؛ همین حرکت را با دست و پای چپتان تمرین کرده و ۱۰ بار تکرار کنید.

 

نکته مهم: انجام تمرینات تقویت عضله کف لگن و تمرینات کگل، نیازمند توجه خاصی بوده، زیرا مدت زمان منقبض و منبسط کردن عضلات مهم است. اگر تمرینات را اشتباه انجام دهید، به مرور زمان عضله کف لگن شما کوتاه شده و باعث می‌شود تا دیرتر از قبل به ارگاسم برسید یا ترشح ادرار داشته باشید.

 


لینک منبع

سایت مادری

یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!