0

تمرینات ورزشی به سبک ستاره‌های هالیوودی

دسته بندی ها : اطلاعات عمومی ورزش, ورزش، سلامتی ۲۶ آذر ۱۳۹۶ مدیر سایت 2094 بازدید

ستاره‌های هالیوودی همیشه به‌سبب اندام جذاب و متناسبی که دارند مورد توجه مردم و طرفدارانشان قرار می‌گیرند؛ آنها هم مثل بعضی از ما رژیم‌های غذایی و تمرینات ورزشی سختی را دنبال می‌کنند (تنها چیزی که برای تناسب اندام خود به آن نیاز دارید). این سلبریتی‌ها به ورزش و رژیم غذایی خود اهمیت فراوانی می‌دهند، به همین دلیل گروه فیتامین به بررسی عادات غذایی و نوع تمرینات ورزشی آنها پرداخته است؛ پس با ما همراه شوید تا راز خوش‌اندام بودن این ستاره‌های هالیوودی را بدانید.

تمرینات بیانسه

بیانسه،‌ یکی از ستاره‌های هالیوودی اعلام کرد که رژیم گیاه‌خواری را شروع کرده است؛ این خواننده پاپ گفته که دیگر نمی‌خواهد محصولاتی همچون گوشت، شیر یا تخم‌مرغ که از حیوانات به‌دست می‌آیند را مصرف کند.

بیانسه بیشتر بر روی تمرینات هوازی و اینتروال تمرکز دارد و سعی می‌کند در کنار رژیم غذایی سالم بر روی عضلات شکم خود نیز کار کند؛ البته مربی شخصی او مارکو بورگز، برنامه تمرینی خاصی برای بیانسه طراحی کرده که نامش را «حرکات قدرت» نامیده است؛ در این برنامه ورزشی، بیانسه فقط بر روی چهار مفصل اصلی، یعنی آرنج‌ها و زانوها تمرکز می‌کند تا چابکتر و سرعتی‌تر شود.

جسیکا آلبا

اندام جسیکا آلبا با داشتن دو فرزند، شاید آرزوی خیلی از خانم‌ها باشد، اما راز خوش‌فرم بودن اندام این بازیگر در چیست؟ او آکرو، یوگا و ورزش‌های رزمی تمرین می‌کند. جسیکا آلبا فقط ورزش نمی‌کند، بلکه در انتخاب مواد غذایی نیز دقت کافی دارد و از مصرف غذاهای نشاسته‌دار خودداری می‌کند؛ همچنین سبزیجات و میوه‌های خشک را ترجیح می‌دهد و پروتئین‌های سبک از جمله گوشت سفید و تخم‌مرغ مصرف می‌کند.

تمرینات جسیکا شامل هوازی، یوگا و تمرینات قدرتی می‌شود. به گفته مربی بدنساز جسیکا آلبا، راز خوش‌اندام بودن جسیکا تغییر انجام متناوب تمرینات هوازی و قدرتی در یک روز است؛ اینکه ۴۰ دقیقه پشت سرهم بر روی تردمیل بدوید هیچ فایده‌ای ندارد و بدنتان خیلی زود به این تمرین عادت خواهد کرد، پس باید هر روز بدنتان را شگفت‌زده کنید.

میشل اوباما

میشل اوباما با حضور همیشگی در باشگاه ورزشی، فرم بدنی ایده‌آل خود را حفظ کرده است. او کمر به کاهش میزان اضافه وزن در کشورش بسته، مشکلی که در آمریکا از هر سه نفر یک نفر را درگیر کرده است.

همین موضوع توضیح می‌دهد که چرا میشل، هر روز صبح ساعت ۴:۳۰ بیدار می‌شود و بعد به سالن ورزش می‌رود و تمرین می‌کند. البته که میشل عاشق سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تارت است. به همین دلیل است که او چیزهایی که دوست دارد می‌خورد، اما برای سوزاندن آنها به شدت ورزش می‌کند. ورزش روتین میشل اوباما شامل طناب‌زدن، پرش‌های پلیومتریک، تمرینات کیک بوکسینگ و کرانچ با وزنه می‌شود.

جنیفر آنیستون

راز جنیفر آنیستون برای کاهش وزن سریع و دفع سموم بدنش، دیتاکس است (۱۲ ماده غذایی طبیعی برای سم‌‌زدایی کبد)؛ او هر روز سبزیجات و میوه مصرف می‌کند. تمرینات ورزشی جنیفر شامل ۱۵ دقیقه تمرین بر روی عضلات ران، ۱۵ دقیقه تمرین الپتیکال، ۱۵ دقیقه دوچرخه ثابت و ۱۵ دقیقه دویدن می‌شود.

جنیفر لوپز

این خواننده مشهور با اندام مطلوبش، بر انجام ورزش روزانه و مصرف غذای سالم تاکید کرده و گفته که برای داشتن چنین اندامی، از خیلی چیزها گذشته است. او علاوه بر ورزش، از رژیم گیاهخواری و بدون گلوتن پیروی کرده و از خوردن محصولات و فرآورده‌های لبنی نیز خودداری می‌کند.

این سلبریتی به طرفداران خود گفته: هیچ‌وقت سراغ سیگار، الکل و قهوه نروید؛ رعایت این نکات برای زیبایی و سلامت بسیار مهم است؛ ابتدا ‌به چیزی که می‌خورید اهمیت دهید و سپس به سراغ تمرینات ورزشی و مکمل ها بروید.

بدون شک یکی از دلایل اصلی شادابی و نشاطم در زندگی، همین ورزش‌کردن است؛ پیشنهادم به ورزشکارانی که پوستشان را دوست دارند این است که حتماً بعد از باشگاه یا تمرین در منزل، پوست صورت خود را بشویند و حتماً از مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده کنند.

تمرینات ورزشی جنیفر لوپز نیز بیشتر شامل استفاده از دمبل و حرکات اسکوات می‌شود، البته گاهی اوقات برای قدرتی کردن حرکت اسکوات، وزنه کِتل‌بل را به این ترکیب اضافه می‌کند. تمرینات هوازی نیز یکی از بخش‌های مهم تمرینات روزانه جنیفر است، او روزی حداقل ۲۰ دقیقه به انجام تمرینات هوازی می‌پردازد.

کیتی پری

کیتی پری جزو سلبریتی‌هایی است که برنامه غذایی خود را روی اصول انتخاب کرده؛ او ۵ ماده غذایی ساده را از ۵ گروه غذای اصلی انتخاب و مصرف می‌کند. به عقیده او هرچه غذاها ساده‌تر باشد، اشتهای ما نیز کمتر می‌شود، اما وقتی طعم جدیدی را به غذای مصرفی خود اضافه می‌کنیم، تمایل بیشتری به غذا خوردن خواهیم داشت.

کیتی پری علاقه‌ای به باشگاه ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد طبق برنامه مربی بدنسازی شخصی خود تمرین کند. تمرینات او شامل طناب‌زدن، لانگز و تمرینات شدت بالا است. به گفته خود کیتی، هفته‌ای حداقل ۵ بار ورزش می‌کند تا متابولیسم بدنش را افزایش دهد، حال فرقی نمی‌کند داخل منزل باشد یا به سفر کاری و تفریحی رفته باشد.

تیلور سویفت

این خواننده آمریکایی به ظاهر خود توجه زیادی نشان می‌دهد؛ راز تناسب اندام او دریافت ۵۰۰ کالری در روز است؛‌ او همچنین همه غذاهای حاوی گلوتن را از برنامه غذایی خود حذف کرده است.

این سلبریتی، برای بالا بردن سطح انرژی خود هر روز حداقل چند کیلومتری را به دویدن اختصاص می‌دهد؛ البته یکی دیگر از عادات ورزشی تیلور سویفت، رفتن به باشگاه است؛ او برای فرم‌دادن به عضلات پاها و پایین‌تنه، بیشتر وقت خود را در باشگاه و بر روی تردمیل می‌گذراند.

  کیم کارداشیان

کیم کارداشیان تیتر اخبار زیادی است؛ خبرسازترین مصاحبه او در مورد اندام خوش‌فرمی است که باعث تحسین همه شده است؛ او در این مصاحبه گفته: من در حال حاضر در خوش‌فرم‌ترین حالت هستم. به نظر شما چطور ممکن است که مادر دو فرزند در بهترین حالت فرم بدنی خود باشد؟

او صبحانه هم می‌خورد؛ اما صبحانه‌ای مخصوص با کربوهیدرات کم و غنی از پروتئین و سبزیجات. کیم کارداشیان معتقد است که هیدراته نگه‌داشتن بدن یکی از مهمترین اصول سلامتی است؛‌ همچنین نوشیدن آب کافی، ما را برای ساعات بیشتری سیر نگه خواهد داشت.

راز تناسب اندام کیم کارداشیان استفاده از تمرینات ترکیبی است؛ این تمرینات ترکیبی به نحوی است که با هرکدام از حرکات ورزشی، یکی از مفاصل بدن ترکیب می‌شود. تمرینات اسکوات و لانگز حرکات محبوب کیم کارداشیان است؛ البته کیم برای انجام تمرینات از بوسو بال یا توپ تعادلی نیز استفاده می‌کند.

 


لینک منبع

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!