0

تمریناتی که رابطه جنسی را فوق‌العاده می‌کند!

دسته بندی ها : اطلاعات عمومی ورزش, ورزش، سلامتی ۲۴ آذر ۱۳۹۶ Ali.kharidar 817 بازدید

به‌طور کلی، انجام تمرینات گرم‌کردن بدن قبل از رابطه جنسی می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر ورزش‌کردن به‌طور مرتب صورت گیرد، توانایی جنسی را افزایش می‌دهد. بسیاری از متخصصان فیزیولوژی ورزش، انجام چند حرکت ورزشی را در افزایش کیفیت رابطه جنسی، بسیار موثر می‌دانند‌؛ گروه فیتامین به معرفی و بررسی این حرکات ورزشی پرداخته است.

حرکت رول شکمی

مرکز بدن، از ۲۰ عضله تشکیل شده که ورزیده‌کردن آنها به شما قدرت لازم را برای تحمل وزن بدن همسرتان، بدون آنکه به کمرتان فشار بیاید می‌دهد. حرکت بسیار خوبی که مرکز بدن و عضلات بالاتنه را قوی می‌کند، غلت‌خوردن روی توپ است.

برای انجام حرکت رول شکمی، دست‌های‌تان را روی زمین باز کنید و در حرکت شنا قرار بگیرید؛‌ ساق‌ پاهای‌تان را روی توپ بگذارید و پشت‌تان را در حالت صاف نگه دارید؛‌ حالا توپ را اول به سمت سینه خود غلت بدهید و دوباره به عقب بغلتانید. با کمک عضلات شکمی،‌ زانوها را به سمت سینه بیاورید و نوک پاها را به عقب ببرید؛ پشت خود را صاف نگه دارید و بالاتنه‌تان را تکان ندهید؛ این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

حرکت اسکوات

همان‌طورکه می‌دانید حرکت اسکوات برای قوی‌کردن پا و باسن بسیار مناسب است و باسن را بسیار خوش‌فرم می‌کند. آیا می‌دانستید حرکت اسکوات باعث افزایش خون در قسمت‌هایی از بدن می‌شود و میل جنسی را بالا می‌برد؟

فراموش نکنید که هرچه اسکوات را پایین‌تر انجام دهید، عضلات بیشتری را به‌کار خواهید گرفت و آنها را ورزیده‌تر می‌کنید. پاشنه پاهای‌تان را از زمین جدا کنید و شکمتان را تو بدهید و آرام به وضعیت ایستاده برگردید. در هر سِت، ۱۵ تا ۳۰ بار این حرکت را به‌آهستگی انجام دهید.

حرکت بچه خوشحال

انعطاف‌پذیری تأثیر زیادی در افزایش لذت در رابطه جنسی دارد. همان‌طورکه همه ما می‌دانیم،‌ کسی دوست ندارد در لحظه اوج مقاربت، پا درد یا کمر درد بگیرد؛ به همین دلیل است که کارشناسان فیتنس، پیشنهاد می‌کنند که با انجام بعضی از حرکات کششی،‌ خود را برای یک رابطه جنسی عالی و بدون کمردرد یا پادرد آماده کنید.

یکی از رایج‌ترین علت‌های درد در پایین‌تنه، گرفتگی زردپی پشت زانو و عضلات ران است؛ همچنین پس از ۸ ساعت خواب، مهره‌های ستون فقرات به‌خاطر افزایش فشار، التهابی طبیعی دارند؛ حرکت بچه خوشحال، به نجات کسانی می‌آید که در چنین وضعیتی قرار دارند.

این حرکت، ستون فقرات را در حالت کشش قرار می‌دهد و عضلات پا و زردپی پشت زانو را شُل می‌کند. برای انجام حرکتِ بچه خوشحال، به پشت بخوابید و زانوهای‌تان را داخل شکم جمع کنید.

بیرون پاهای‌تان را با دست بگیرید و بگذارید پاها روی زمین قرار گیرد؛ قوزک پاهای‌تان را با زانوی خود همسطح کنید تا ساق پاها عمود بر زمین قرار بگیرد؛ با دست‌های‌تان به سمت پایین فشار وارد کنید تا به پایین کمرتان فشار زیادی وارد نشود؛ ۳ تا ۵ دقیقه در این حالت بمانید.

حرکت تخته

حرکت تخته، شما را در روابط جنسی‌تان جسور، مطمئن و قوی می‌کند؛ تخته، حرکتی محبوب و رایج در یوگا است که باعث قوی‌شدنِ مرکز بدن می‌شود. این تمرین روی بازوها، شکم، ماهیچه‌های اریب، ران‌ها و باسن کار می‌کند؛ همه اینها عضلات مهمی هستند که اگر آنها را قوی کنید در هر پوزیشن از رابطه جنسی به کارتان می‌آیند.

برای انجام این تمرین باید ابتدا روی شکم بخوابید و کف دست‌های‌تان را روی زمین در کنار شانه‌ها قرار دهید؛ در این حرکت باید ساعد دست‌ها به زمین بچسبند و هنگامی‌که بدنتان را بلند می‌کنید تکیه‌گاه شما باشند. همین‌طورکه حرکت شنا را انجام می‌دهید، وزن خود را به سمت پاهای‌تان منتقل کنید تا کل بدنتان در هوا معلق بماند. یادتان باشد که بدن باید راست و در خط مستقیم باشد و ران‌ها را بلند نکنید؛ به مدت ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید و بعد از چند ثانیه استراحت، دوباره آن را تکرار کنید؛ این تمرین را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

حرکت پُل

یک حرکت دیگر از یوگا (چند حرکت یوگا برای داشتن رابطه جنسی بهتر) که لذت رابطه جنسی را بالا می‌برد، حرکت پل است. این تمرین به تقویت عضلات پایین کمر، عضلات سرینی و زردپی‌های پشت زانو کمک می‌کند؛ همچنین باعث می‌شود که تجربه جنسی خانم‌ها از مقاربت بهبود یابد، زیرا قدرت و مقاومت عضلات را بالا می‌برد.

برای انجام حرکت پل باید به پشت بخوابید و زانوهای‌تان را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید. دست‌های‌تان را در کنار بدن روی زمین قرار دهید و باسنتان را بالا ببرید و عضلات سرینی را منقبض کنید. باسن را تا حد ممکن بالا ببرید تا شانه‌ها،‌ دست‌ها و پاهای‌تان با زمین تماس پیدا کنند. ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید و سپس به‌آرامی به زمین برگردید و چند ثانیه استراحت کنید؛ این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

حرکت کشش پا در حالت نشسته

اگر ران‌های‌تان در هنگام برقراری رابطه جنسی و بعد از آن می‌لرزند، باید آنها را قوی کنید. عضلات بزرگ ران بیشتر در رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند و خیلی زود خسته می‌شوند؛ تمرین کشش پا در حالت نشسته، به تقویت این عضلات کمک می‌کند.

برای انجام این حرکت، صاف روی یک صندلی بنشینید و پاهای‌تان را با زاویه ۹۰ درجه روی زمین قرار دهید. در حالی‌که ران و زانوی خود را تا جایی که ممکن است ثابت نگه می‌دارید، نوک پا را بلند کنید و پاهای‌تان را به‌آرامی صاف کنید و سپس آن را به روی زمین بگذارید؛ این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی برای هر پا انجام دهید.

نکات پایانی

انتخاب یک برنامه ورزشی اصولی (چگونه یک برنامه ورزشی فوق‌العاده انتخاب کنیم؟) و انجام تمرینات منظم می‌تواند بهترین درمان برای بهبود زندگی جنسی باشد.

یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!