0

با این روش ها ی طناب زنی عضلات ساق پا را تقویت کنید

دسته بندی ها : حرکات عمومی, حرکات ورزشی پایه, ورزش، حرکت ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ Ali.kharidar 2084 بازدید

این تکنیک های طناب زنی را امتحان کنید تا هم چربی ها را بسوزانید و هم عضلات ساق پا را تقویت کنید.

 

اگر می خواهید عضلات پای شما مثل پهلوان ها بزرگ و قوی شود، نگران نباشید، ما در اینجا روش کار را به شما یاد می دهیم. عضلات ساق پا، یکی از عضلاتی هستند که اغلب مورد غفلت قرار می گیرند، چون انجام حرکاتی که بتواند آنها را تقویت کند دشوار است، ضمن اینکه وراثت هم نقش مهمی در فرم این عضلات دارد.

مطالعاتی که در زمینه رشته های عضلانی تند و کند و میزان گیرنده های آندروژن موجود در آنها صورت گرفته، به ما نشان می دهد که چرا عضلات ساق پا اینقدر سرسخت هستند. حرکت بشین و پاشو برای تقویت این عضلات خوب است، اما ورزشهای دیگری هم وجود دارد که می تواند تاثیرات شگفت انگیزی بر این عضلات بگذارد.

طناب زدن یکی از ورزش هایی است که می تواند عضلات ساق پا را به خوبی تقویت کند. با طناب زدن عضلاتی از ساق پا را درگیر حرکت می کنید که هنگام بلند کردن وزنه چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

در فیلم زیر، ۷ روش قدرتمند برای طناب زدن به شما یاد می دهم که به ویژه در تقویت عضلات ساق پا نقش دارند. با استفاده از یکی از این روش ها یا همه آنها در برنامه ورزشی خود می توانید با پاهای لاغر و باریک خداحافظی کنید!

طناب زدن ساده

این حرکت خیلی ساده است، و شما می توانید در بین هر ست تمرین فاصله های طولانی تری بیندازید تا عضلات ساق پایتان قوی تر شود.

جلو و عقب پریدن

همین طور که هنگام طناب زدن، با پای خود جلو و عقب می پرید بدن شما حالت ثابت و مستحکم دارد و همین باعث می شود رشته های عضلانی بیشتری درگیر شوند و عضلات ساق پایتان بهتر تقویت شوند.

پریدن به چپ و راست

این حرکت سرعت و قدرت جهش شما را افزایش می دهد. این حرکات انفجاری می توانند قدرت شما را افزایش دهند.

پریدن و عوض کردن پا

باعث می شود زمان عکس العمل نشان دادن ساق پایتان بهتر شود.

پریدن زانو بلند

فشار بیشتر و در نتیجه افزایش قدرت ساق پایتان

پریدن یک پایی

این حرکت برای افزایش قدرت و سرعت عالی است، چون همه وزن بدنتان را روی یک پا می اندازید.

حرکت دوبل

بالاتر پریدن و در نتیجه افزایش سرعت و قدرت

کاری از گروه فیتامین 

 

یه راه آسون‌تر برای ارتباط با ما عضویت در کانال فیتامین

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

  1. لیلا گفته :
    ۱۴:۰۳ ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

    خسته نباشید
    بسیار مطالب آموزنده و مفیدی تو سایت قرار میدید. ممنون. تمرینات طناب زنی هم عالی بودن. موفق باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!