مقالات مرتبط

17 نظر ثبت شده

  1. 1

    مبینا

    خیلی از مدل پاهام ناراضی ام

    پاسخ دادن
    1. 1.1
  2. 2

    زهرا

    خودتون با این روش نتیجه گرفتید؟

    پاسخ دادن
  3. 4

    Ali

    اقا تمرین اولی گفته تقویت عضله نزدیک کننده من پاهام پرانتزی هستش عضله های داخلی پام قویتر و حجم بیشتری داره نسبط به بیرونی پا همین باعث شده گج شده 😕بنظرم تمرین یک برعکس فشار میاره بدترمیشه پا پرانتزی عضله های بیرونی نیاز به تمرین داره

    پاسخ دادن
    1. 4.1

      Ali.kharidar

      دوست عزیز برای انجام این نوع تمرینات حتما با مربی ورزشی مشورت کنید که دچار مشکل نشید

      پاسخ دادن
    2. 4.2

      مهدی نادری

      سلام تمرین اول اشتباه هستش ، چون اونی که پا پرانتزی داره به این علته که عضلات نزدیک کننده یا اداکتورش قوی شدند پس فرد باید عضلات داخل پا رو کشش بده نه اینکه تقویت کنه ، این تمرینی که اینجا آوردن تو تمرین اول واسه پا ضربدری مفیده و واسه پا پرانتزی برعکس عمل میکنه و بیشتر باعث پرانتزی شدن میشه

      پاسخ دادن
      1. 4.2.1

        Ali.kharidar

        سلام
        دوست عزیز در تمرینات پای پرانتزی، باید بخش داخلی ران تحت کشش و بخش بیرونی منقبض بشه.
        در این حالت که قرار بگیرید دقیقا دارید انقباض بخش خارجی ران رو ایجاد میکنید.

        پاسخ دادن
  4. 5

    پریسا۶۶

    من ۳۱سالمه هیچوقتم ورزش نکردم از فردا یعنی۱۸فروردین ۹۸میخوام ورزش کردنو شروع کنم قدم ۱۶۲هست وزنم۵۵ میخوام ورزش کردنو شروع کنم ببینم ظرف یک سال چه تاثیری توی بهبود پاهای پرانتزیم ایجاد میشه☺😉😜

    پاسخ دادن
    1. 5.1

      Ali.kharidar

      عالیه موفق باشید

      پاسخ دادن
  5. 6

    بی نام

    من نوزده سالمه
    چه مدت باید ورزش کنم تا پاهام بهتر بشه!!
    واقعا دیگ از زندگی کردن دارم ناامید میشم 😔😔😔

    پاسخ دادن
    1. 6.1

      Ali.kharidar

      دوست عزیز در برنامه ثبت نام کنید و مشخصاتتون رو وارد کنید
      مربی باهاتون تماس میگیره و راهنماییتون میکنه

      پاسخ دادن
    2. 6.2

      علی

      دقیقا حال تو رو دارم همش به همین موضوع فکر میکنم

      پاسخ دادن
  6. 7

    نگار

    من ۱۹سالمه وزانوهام پرانتزیه و دو روزه دارم این تمرینارو انجام میدم فقط سوالم اینه ک این‌تمرینارو روزی چندبار انجام‌بدیم؟

    پاسخ دادن
    1. 7.1

      Ali.kharidar

      بسته به وضعیت بدنی و جسمانیتون این تمرینات رو با نظر مربی باید انجام بدید

      پاسخ دادن
  7. 8
  8. 9

    Sara

    من چندمدتیه ک موقع راه رفتن پاهامو صاف نگه میدارم وراه میرم اوایل سخت بود ولی الان قوس پاهام کمتر شده ودردی ک روزای اول داشتمم ندارم و بدنم عادت کرده این روشو توصیه نمیکنم به کسی چون ساختار بدن هرکسی متفاوته شاید برای بقیه نتیجه نده

    پاسخ دادن

نظر شما چیه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت متعلق به فیتامین می باشد